Obserwatorzy

sobota, 12 listopada 2016

Floriosa - OOAK centaur

Nareszcie skończona, wielokrotnie zmieniana, ale moim zdaniem wszystko na lepsze.

Powstała z połączenia ciała Ever After High (przód), skurczonej (w acetonie, mam o tym procesie posta na blogu) głowy Cleo i jej ciała (tylna część), lalki złączyłam że sobą poprzez stopienie plastiku razem i wypełnienie masą modelarską.
Oczy są zrobione z akrylu (takiego do paznokci), żelu UV i brokatu.
Włosy - które miały być zielone zmieniłam na rozczesaną wełnę.
Rogi są na stelażu z drutu i wypełnione glinka papierową. 
Całość jest cieniowana pastelami suchym i cieniami do powiek z odrobiną farby akrylowe jako podkład. Wszystko pod grubą warstwą fiksatywy o masowym wykończeniu.
Jest do przygarnięcia na moim sklepie na >>Etsy<<



Floriosa, Pani lasu, królowa, wróżka, wojowniczka.
Do jej królestwa należą wszystkie stworzenia leśne i wszystkie rośliny od korzeni zakopanych głęboko w ziemi po korony drzew.
Zamkiem jej tysiącletnie drzewo, a na posługi ma Driady. Dba o pokój i harmonię między stworzeniami leśnymi. Przewodzi duchom lasu do walki z człowiekiem, który zaburza rytm przyrody swymi osadami, niszcząc i paląc co na jego drodze.
Oto więc Floriosa musi przywdziać zbroję i ruszyć na wojnę o dobro swych poddanych.

8 komentarzy:

  1. interesujące złączenie zadniokarkowe :)
    Pani Lasu intrygująca - szkoda, że tak
    mało fotek Floriosy -
    i zero na blogu potworzycy głębinowej,
    którą odkryłam na Twoim etsy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodaję, a co do zdjęć to bardzo chciałam wreszcie wstawić jej zdjęcia a na tabelce miałam tylko te z etsy, ale tak jak w przypadku Cery Baby zrobię też filmik, także ujęć będzie sporo :)

      Usuń
    2. ooo - super! chętnie obejrzę film!!!

      Usuń
  2. Jestem zachwycona, zarówno samym pomysłem, przebiegiem wykonania, jak i efektem końcowym - bajeczne i perfekcyjne! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz naprawdę talent! Jest prześliczna, bajeczna i doskonała. Ach, aż zazdroszczę talentu (:.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale niestety talent to nie wszystko. Ważniejsze są odpowiednie materiały i duuuużo cierpliwości ;)

      Usuń
  4. Jest fantastyczna !!!!!!!! niesamowicie wygląda to połączenie :)
    Wielkie brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita :) Pracochłonne przedsięwzięcie, i ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń