Obserwatorzy

piątek, 21 października 2016

Moje WIPy, czyli nad czym pracuję.

Witajcie,
Z racji iż w ciągu 2-3 tygodni pewnie nie będę miała się czym pochwalić, to dla zachowania ciągłości bloga postanowiłam pokazać Wam nad czym pracuję.

Pierwsza jest Lydia.
Hybryda z ciałem Ashlynn Elli które wyszlifowałam by wyglądało dużo chudziej z wystającymi kośćmi bioder i żebrami, byłam miło zaskoczona jak gruby jest plastik tych lalek, pozwala na spore modyfikacje. Modyfikacje którymi poddałam też jej głowę, jest w trakcie zmniejszania i aktualnie siedzi w miedzianej klatce która ma za zadanie zmienienie kształtu twarzy na bardziej trójkątny. Obok rysunek jakie chciałabym wprowadzić zmiany w wyglądzie głowy. To będzie wymagało sporego wysiłku, włącznie z topieniem plastiku - nie bójcie się, pokażę wam ten proces, może nawet nakręcę :D


Następna jest Lagoona Blue,
 która stanie się prawdziwym morskim potworem
W jej głowie zainstaluję światełko led (wyjęte z LEDowej świeczki) z wyłącznikiem i baterią.
Lalka będzie też miała wstawiane oczy. Ciało Lagoony z przedramionami i dłońmi Aby. Aby ma większe dłonie i szpony, co bardziej mi odpowiada przy tym projekcie. 
Uznałam, że nie ma sensu rootować Lagoony ze względy na cały mechanizm, zrobiłam jej więc perukę. To mój pierwszy wig, ok, nie pierwszy, ale pierwszy który mi wyszedł.




I w końcu Pani Lasu,
Najodważniejszy z moich projektów gdyż będzie wymagał sporo kombinowania. Z dwóch lalek zrobię jedną. Kupiłam pudło "części zamiennych" na OLXie dzięki czemu mam sporą ilość wolnych nóg. Stworzę centaura. Nie do końca wiem jak ten proces będzie wyglądał, pewnie będę nad tym się zastanawiała w trakcie robienia. Wiem tylko że będę potrzebowała różnych mas modelarskich i innych cudów.
Fryzurą będą cienkie dready i warkoczyki. Jestem dopiero w połowie ich robienia, a zajmuje to niesamowitą ilość czasu.
Oczy będą wstawione.
Głowa jest skurczona acetonem.

Co myślicie o tych projektach? Nie mogę się doczekać aż skompletuję wszystkie potrzebne elementy i materiały i będę mogła zająć się nimi na 100%. 

5 komentarzy:

  1. sukcesów w pracy- podziwiam za odwagę i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to co myślę?! świetne pomysły
    a teraz moja ciekawość rozpalona
    aż do białości domaga się ukojenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jej, dziękuję 😊. Centaur ma już doczepiony tułów, Lydia przemodelowaną twarz a Łagodna wycięte oczodoły, idzie mi to strasznie powoli ale w drodze do mnie paczka że sklepu modelarskiego więc teraz pójdzie znacznie szybciej ;)

      Usuń
  3. Powodzenia w projektach. Mam nadzieję że udadzą się po twojej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zachwycona! To sama przyjemność zaglądać do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń