Obserwatorzy

niedziela, 27 listopada 2016

Vidar - wiking prosto z Walhalli

W poprzednim poście przedstawiłam wam pięć moich nowych lalek. Jedną z nich był Sloman Mortavich, piszę był gdyż z przygłupiego zombiaka stał się zimnokrwistym wikingiem.
To mój pierwszy lalek, jak już pisałam uwielbiam jego twarz, jest świetnie wymodelowana, najbardziej męska z innych lalków z MH. Z racji, iż jestem pod wpływam świetnego serialu Wikingowie postanowiłam sobie zrobić własnego Ragnara ;).
Chciałam nadać mu trochę charakteru poprzez namalowanie mu zmarszczek i zarostu, w końcu porządny wiking nie może być gładziutkim chłopaczkiem. To samo tyczy się ciała. Co to za wojak bez blizn? A że takie ciało aż grzech ukrywać to postanowiłam zostawić go bez koszuli. 
Buty i pas są z prawdziwej skóry.


Oczy były sporym wyzwaniem. Z racji modelu głowy oczy są głęboko osadzone i bez zrobienia mu zdjęcia "lampą w twarz" dokładne pokazanie ich jest niemożliwe. Nie pomaga też czarny makijaż (zainspirowany postacią Flokiego z Wikingów), ale uważam, że dodaje mu uroku, takiego mrocznego wojownika. Jego oczy są zrobione z kryształków zatopionych w żelu do paznokci i przez zalanie szlifu, z kryształka stworzyła się błyszcząca półkula co dobrze widać na tym zdjęciu. Pod światło ma elektryzująco błękitne oczy.




6 komentarzy:

  1. matko kochana! Wiesz co, aż cofnęłam się do wcześniejszego postu, żeby jeszcze raz lalkowi się przyjrzeć... Toż to zupełnie inny LAL! Jestem pod wrażeniem pomysłu, wykonania, efektu końcowego... Zbieram szczękę z podłogi - jest w kawałkach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. krąży ta błękitna krew w wojowniczych ciałach, krąży...
    oczyska świetne, blizny blue genialne - owłosienie
    wespół z minimalną odzieżą każe mi zmienić zdanie o
    tym typku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój kolega jak zobaczył z czego chcę zrobić wikinga to stwierdził, że nordycki wojownik z takiego niebieskiego chuchra nie wyjdzie, ale też zmienił zdanie :D

      Usuń
    2. osobiście skłaniam się bardziej ku męskiej sylwetce
      niźli chłopięcej - aleć jednakowoż z mej obserwacji
      wynika, że często żylaści mężczyźni odznaczają się nie
      tyle siłą ile zaskakującą wytrzymałością fizyczną :)

      Usuń
    3. zdecydowanie wolę sylwetkę Slomana od takiego Manny Taura ;)

      Usuń