Obserwatorzy

sobota, 12 listopada 2016

Esca - OOAK potwór morski

Zmieniłam spokojną i uroczą Lagoone Blue w prawdziwego głębokomorskiego potwora.
inspiracją dla mnie była ryba z Żabnicokształtnych (ang. anglerfish) czyli pewnie wszystkim znana "ryba że światełkiem".

Nie byłabym w stanie jej stworzyć gdyby nie mój kochany dziadek który przelutował mi druciki na dłuższe dzięki czemu projekt w ogóle mógł zostać zrealizowany.
Lalka ma w głowie "mózg" zrobiony z LEDowej świeczki, które m.in. Można kupić w Ikei czy przy cmentarzu. Po wyjęciu z obudowy i przecięciu niepotrzebnego plastiku, mechanizm idealnie wpasował się w głowę lalki. By mieć dostęp do włącznika lub wymiany baterii należy zdjąć perukę i podnieść skalp lalki.
Dodatkowo lalka świeci w ciemności. Jej oczy, wabik, paznokcie, płetwy oraz kropki na jej ciele po naświetleniu świecą się na niebiesko.
Projekt sprawił mi sporo radości, pewnie dlatego że lubię takie wyzwania, już się zastanawiam co następne by tu podświetlić :)



Esca - syrena głębokomorska uwodząca nurków zapuszczających się głębiej niż samo światło. kusi ich srebrnymi połyskującymi w blasku jej światła łaskami, wabi błękitem bezdennych oczu. Jej długie włosy salonie tańczą w wodzie, a wabik oświetla drogę do jej leża gdzie pożera swoje zbłąkane ofiary

8 komentarzy:

  1. ach, te syreny - zwodnice męskich serc i ciał...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita! Świetny projekt i końcowy efekt! Nie wpadłabym na taki pomysł! Genialne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Projekt powstał przez "przypadek" bo przeglądałam stare szkicowniki i okazało się ze jeszcze w liceum narysowałam podobną potworzyce.

      Usuń
  3. Lalka jest naprawdę fantastyczna, niesamowicie bajeczna i zdecydowanie bardziej przypominająca głębokomorskiego potwora. Naprawdę masz talent kochana! (:

    OdpowiedzUsuń
  4. WOOOOOWWWWW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba przyznać, masz niesamowite pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity pomysł i świetne wykonanie ! :D Zazdroszczę talentu!
    https://freakshowparadise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń